Diskusní fórum – otázky a odpovědi – je otevřené, bez registrace a je částečně moderované.
Na dotazy odpovídají pracovníci ústředí Českého zahrádkářského svazu nebo spolupracující odborníci, proto odpověď nepřichází bezprostředně. Některé dotazy však zodpovědět nelze; buď jsou příliš obecné a neobsahují dostatek informací pro identifikaci problému, nebo naopak velmi speciální. V každém případě doporučujeme hledáním ve fóru zjistit, zda již někdo neřešil stejný problém.
Pro poptávku a nabídku nekomerčního charakteru využijte bezplatnou inzerci.
Právní dotazy ve fóru neodpovídáme. Pro řešení právních sporů disponuje Český zahrádkářský svaz právní poradnou a to zdarma, pokud se jedná o spor v základní organizaci ČZS při zahrádkářské činnosti.
Prosíme, buďte věcní a korektní. Vyhrazujeme si právo nevhodné dotazy a odpovědi nebo reakce z fóra odstraňovat. Za nevhodné zpravidla pokládáme i ty, které obsahují prvky obchodního sdělení, jako je například odkaz na e-shop.
Pokud chcete do textu vložit svůj e-mail, doporučujeme nahradit symbol @ slovem. Aspoň zčásti tak ochráníte svou e-mailovou schránku před nevyžádanou poštou.
Autor: Dana | 2015-06-02 18:14:57 |
Musím napsat opačnou zkušenost s panem Mařánem. Na podzim jsem objednala červenou lísku Lenka. Zahradnictví Na Zázvorce bylo jediné, které ji nabízelo zásilkovou službou. Líska přišla, prostokořenná a bohužel na první pohled suchá. Ač to bylo na konci září, listy byly suché, odrolené a pupeny narašené a taktéž suché, větvičky nepružné, lámavé na pohmat suché. |
Autor: Dana I. | 2015-06-03 07:48:58 |
S dodávkami zahradnictví Na Zázvorce mám jen dobrou zkušenost. Jednou jsem i reklamovala a reklamace proběhla naprosto korektně. Takže já nebudu mít obavy si u nich opět objednat. |
Autor: Milan | 2017-07-30 14:56:47 |
Zahradnictví Na Zázvorce a jejich přístup ohledně objednávky - katastrofa. Na e-maily jsem dostával strohé a neúplné odpovědi. Ohledně zaslání, které se prodlouží o týden jelikož kan. borůvky mají zvláštní dodací podmínky z důvodů příliš velkého sucha, bych pochopil. Ale nerozumím tomu, že termín zaslání, který mi byl sdělen a to v pondělí jsem chtěl posunout na pátek nešlo a moje žádost - nelze akceptovat. Objednávku mi zrušili. Arogance ze strany majitele a jednání....Objednal jsem jinde a bez problému. Už nikdy více. |
Autor: Jirka | 2017-10-09 19:55:32 |
Bohužel musím souhlasit s negativním hodnocením. E-mailová komunikace 0, podnože u prostokořenných stromků neuvádějí. Klidně přijde poštou stromek, který evidentně měl již zapěstovanou korunku a je zkrácen na špičák(asi, aby se vešel do krabice),sic to nevadí,ale musí to být uvedeno..... o záměnách odrůd ani nemluvím místo Hanity na Krymsku přišla Valjevka na krymsku atd atd. Majitel je po telefonu, když řešíte problém arogantní. Například tvrdí, že zaslané stromky nemají originální značení protože mu je Fytos vůbec nedodá ......atd.atd.atd. Jo a zajeďte se tam podívat prošel jsem hodně zahradnictví, ale toto je neuspořádané překupnictví ne zahradnictví. |
Autor: Pavel | 2017-10-17 17:45:31 |
Musím se připojit. Před pár dny mi došel maliník z Limbachu 60cm vysoká vyzrálá rostlina, dnes ze zahradnictví NaZázvorce (cena zhruba totožná). Zprvu jsem myslel, že pošťák popletl balíčky. Nepopletl, rostlina je vysoká cca 11 cm. Vypadá to, že někdo včera odstřihnul konec výhonu a zapíchnul ho do kontejneru. Jestli to má kořínky se teprve ukáže. Bohužel jsem si dřív nepřečetl hodnocení jiných , já ... Proto radím, vyhněte se jim velkým obloukem. |
Autor: Oldřich | 2017-11-01 08:26:29 |
Tak arogantní jednání od majitele p.Mařána jsem nezažil.Objednal jsem Aprikyru meruňkotřešeň a přišla mi meruňkošvestka.Po zaslání zpět jsem si myslel,že mi pošlou tu správnou.Zaměstnanci to chtěli řešit,ale majitel zasáhl a zatelefonoval mi že mi nic nepošlou,protože dodavatel fa.Fytos špatně označila všechny stromky.Asi to nikdo při přejímce nekontroluje.Teď jen čekám,kdy mi přijdou na účet peníze za dobírku a poštovné.Zaměstnanci se snažili chybu napravit,ale majitel vrchol arogance,proto nikdy více zahradnictví Na Zázvorce. |
Autor: Jiří | 2017-11-02 09:08:14 |
Nejubožejší a nejdražší rostliny, jaké jsem za 40let zahradničeni koupil a za tu cenu vůbec někdy viděl! |
Autor: peca | 2017-11-02 10:19:46 |
...se nelíbí?-vrať, jen kvalitu plať... |
Autor: Petr | 2017-12-26 21:10:37 |
Bohužel negativní recenze ohledně komunikace jsou pravdivé. Pan Mařan se na svých webových stránkách chlubí návštěvami paní Jiřiny Bohdalové. Ve videu vidíme trochu nemotorného, nemluvného, ale v celku milého pána. Při komunikaci s ním je však opak pravdou. Navíc u produktů jsou často přinejmenším zavádějící informace, není doplněna velikost dodávaných rostlin, což je podle mě velký nedostatek. Doporučuji zahradnictví ZOJA nebo netradiční ovoce. |
Autor: Johann Nowotny | 2018-04-01 16:52:30 |
Meruňkošvestka bude už v zemi letos třetím rokem,už ve dvou letech dala 3 plody! Připojený obrázek: |
Autor: Johann Nowotny | 2018-04-01 16:55:27 |
Jak se líbí? Připojený obrázek: |
Autor: Johann Nowotny | 2018-04-01 16:57:36 |
Okolí Kralup n.Vlt. celkem obyčejným meruňkám přeje,tak se uvidí co meruňkošvestka. Připojený obrázek: |
Autor: Johann Nowotny | 2018-04-01 16:59:55 |
Takto vypadala meruňkošvestka v prvním roce. Připojený obrázek: |
Autor: Vladimír | 2018-04-27 13:16:48 |
Zahradnictví Na Zázvorce je opravdu špatná volba pro nákup rostlin. Mají v nabídce zajímavé druhy a příznivé ceny ale rostliny jsou velmi malé, slabé. Přibližně 30% se neujme, ostatní první rok dorostou do velikosti prodávané v běźném obchodu. (kde by je nikdo takové jako zaslané ze zázvorky nekoupil). |
Autor: Miloš | 2018-05-15 07:38:13 |
Souhlasím s negativními reakcemi. Zahradnictví Na Zázvorce je neskutečná katastrofa. Rostliny přišly suché, polámané a polovina z nich byly paskvily. Kvalita a vzrůst rostlin opravdu ceně neodpovídá. Bohužel to jsou opravdoví obchodníci s hrůzou a ne zahradníci!!! |
Autor: Kunčická | 2018-05-24 14:19:23 |
Souhlasím s negativními reakcemi. Více než před měsícem jsem si objednala rostlinky. Přišli v hrozného stavu, absolutně nepoužitelné. Rostlinky jsem nafotila a kontaktovala jsem prodejce. Chtěl zaslat reklamační dopis s fotografiemi stavu zboží při převzetí. Na toto nereagoval. Proto jsem ho kontaktovala telefonicky. Znovu požadoval to stejné. Vůbec se s nim nedalo mluvit. Do dnešního dne jsem se nedočkala náhrady jakožto nové dodávky ani peněžní kompenzace. Tento obchod absolutně nedoporučuji a více si zde neobjednám. |
Autor: Mirka K. | 2018-05-31 16:02:31 |
Bohužel jsem tyto recenze našla až po nákupu zboží. Po převzetí balíčku a po rozbalení DĚS BĚS !!!! Smutek, vztek, hrůza! |
Autor: ZC | 2018-06-07 08:38:41 |
Souhlasím s negativními reakcemi. Doba dodání od objednání cca po 6 týdnech. Rostlinky malé, nekompletní dodávka - na e-mail, telefon či SMS nikdo nereaguje. Objednal jsem krom dalších položek i stromky (Bluma Hollywood a Myrobalán plodový), dorazil pouze jeden "stromek" = "klacek délky cca 40cm" bez popisu (ani kamarád zahradník není schopen určit o co se jedná). Réva stolní ´Zilga´ v kontejneru - neroubovaný kus, vilín - způsob roubování jsem viděl poprvé. Takže se připojím i k předchozím reakcím - nekupovat, nekupovat. |
Autor: Vlachová | 2018-07-07 16:20:46 |
Bohužel i já se musím přidat k velmi negativnímu hodnocení tohoto zahradnictví, sedám právě a chystám podnět k šetření. Ani jedna jediná reakce k naší reklamaci. Objednávali jsme více zboží, přišlo ve špatném stavu, informovali jsme ihned, pak jsme našli na jejich reklamačních podmínkách, že je tam termín pro reklamaci až po 25.5. kvůli olistění a vůbec vyrašení, ovšem na tuto reklamaci včetně fotografií, že jsou rostliny uhynulé ani slovo ani mail. Vůbec žádná reakce, nechceme, aby další zákazníci měli problémy a přišli o hodně peněz, musíme informovat příslušné úřady, když jsme se na oprávněnou reklamaci dle jejich reklamačních podmínek vůbec nedočkali sebemenší reakce. Opravdu jsme velmi nespokojení a všechny upozorňujeme, že pokud jim příjdou rostlinky v žalosteném stavu a budou reklamovat, nedočkají se ani nových rostlinek ani vrácení peněz a dokonce ani jakékoli reakce. |
Autor: Eva Nováková | 2018-07-12 12:34:50 |
Moje zkušenost s tímto zahradnictvím je též negativní. Na můj email, že vinná réva i po delší době vůbec nereaguje na růst, mi nikdo neodpověděl. Je škoda, že se zahradnictví tak připravuje o zákazníky. |
Autor: Radek | 2018-07-15 12:55:54 |
Tak také moje reakce na zahradnictví Na Zázvorce: Z osmi položek jsou 3 problémové. Líska Hallský obr přišla suchá, vinná réva Červený vostok vyrazila na podnoži, nicméně roub je suchý, Rybíz Rowada stromkový je napadený padlím, po postřiku se snad zachrání. Toto byl zde můj první a poslední nákup. Kvalita a velikost rostlin je bída a utrpení. NEDOPORUČUJI. |
Autor: Stafina | 2018-08-22 13:13:56 |
Dobrý den, |
Autor: Jana Kalasová | 2018-10-29 13:59:07 |
Mám kladné i záporné hodnocení. První balík se stromky dopadl špatně, protože 2 ze 3 byly suché. Poslala jsem foto, tak uvidím, jak to dopadne, ale pan Mařan tvrdil v telefonu, že to není možné, když byly čerstvě vyorané. Druhý balík byl v pořádku, jednalo se o rostliny v květináči. Byly kvalitně zabalené, popsané, dobře vypadaly. Uvidím, jak to dopadne a ještě napíšu. |
Autor: Tom | 2018-11-01 22:42:06 |
Určitě toho prodají spoustu a když sem pár lidí napíše negativní recenzi tak to vypadá zvláštně když já mám s nimi dobrou zkušenost. Takže píšu že rostlinky jsou krasne a na Zázvorce mají zajímavé odrudy |
Autor: Petr | 2018-11-20 17:47:36 |
doporučuji NEvyužívat zahradnictví "na zázvorce" |
Autor: Petr | 2018-11-20 17:49:07 |
"na zázvorce" jsou to podvodníci, ne zahradníci |
Autor: Honza | 2018-11-26 11:06:00 |
Ze Zahradnictvím Na Zázvorce mám velmi dobré zkušenosti. 2x jsem nakupoval osobně, 3x zásilkou na dobírku. Pokaždé jsem byl spokojen. Některé výpěstky asi nebyly úplně standard, ale mají se k světu a dobře rostou a plodí. |
Autor: Radek Vysloužil, Římov | 2019-04-23 12:04:51 |
Zahradnictví Na Zázvorce - negativní zkušenost. Objednáno 19.3.2019, do 14.4.2019 krom potvrzení o přijetí objednávky žádná informace. 14.4.2019 odeslán email s dotazem na termín plnění objednávky, do 23.4.2019 bez odezvy. 23.4.2019 jsem volal a kupodivu to pan majitel zvednul a dozvěděl jsem se, že byl zaslán \"VŠEM\" email s informací o pozdních termínech dodání. Namítal jsem, že ne asi všichni email dostali, alespoň já nikoliv. Byl jsem ujištěn, že všichni. Z toho jsem byl trochu v překvapení, žádný náznak nejistoty ze strany zahradnictví. |
Autor: Vlasta | 2019-05-06 11:07:29 |
Nikdy více neobjednám. Co se nevešlo do kartonu, to bylo zalomeno. Višeň za 150,-Kč vylomena větvička přes půlku kmínku. Na Zázvorce - špatná volba. |
Autor: Franta | 2019-05-14 14:59:55 |
Objednal jsem letos 2x a zkušenost mám celkem dobrou. Došlo to, co mělo a rostliny jsou v dobrém stavu. Poprvé jsem na odeslání čekal asi měsíc a napodruhé to odeslali během pár dnů od objednání. Asi toho někdy mají prostě moc a je potřeba si počkat. Objednal jsem i ze zahradnictví Zoja a bylo to podobné (jedna hned, druhá po měsíci). Za zabalení bych ale dal známku 2-. Rostliny byly sice dobře zabaleny v papíru každá zvlášť, ale trochu slisované v malé krabici. Tady by se mohli od Zoji dost učit - tam rostliny přišly vždy ve velké prostorné krabici s květináči v menší krabici zajištěné proti pohybu hřebíky - prostě balano na 1*). |
Autor: Zuzana | 2019-06-12 13:44:51 |
Objednala jsem v pondělí 10.6.2019 v zahradnictví Na Zázvorce. Včera jsem si přečetla recenze a lekla jsem se. Ale popravdě zbytečně. Zboží bylo doručeno dnes (12.6.2019). Komunikace perfektní, vždy informace v jakém stavu je objednávka emailem, nákup na dobírku. Rostliny 10 ks -dobře zabalené, moc hezké, silné rostliny. Navíc jako dárek překrásná brusinka. Mám z nich radost, večer je zasadím. Byl to můj první internetový nákup rostlin. Máme v okolí 4 velká zahradnictví, ale chtěla jsem odrůdy mini kiwi, které tu nemají. Jsem ráda, že jsem objednala. Za mne to fungovalo na jedničku. |
Autor: Miloslav | 2020-02-28 13:04:02 |
Mám také velmi špatnou zkušenost s výše uvedenou \"zásilkovou službou\". |
Autor: Karel Popper | 2020-03-07 21:10:54 |
Vážení přátelé, když zde čtu recenzi zahradnictví \"Na Zázvorce\", docházím jednomu zásadnímu závěru. Bohužel, následné vyjádření musím uvést! Uvedené zahradnictví nabízí sadby dle \"ksichtu\". Že přítel Kožešník je samozřejmě \"profláknutá \" osoba, tak si pan majitel nedovolí poslat zaschlé a de facto na vyhození sadby!!! Takže co k tomu ze dodat? Vůbec nic! Ano, jedno, co zde již několikrát je uvedeno! Silně a hlasitě vykřičet po celých Čechách - NIC NEKUPOVAT V ZAHRADNICTVÍ \"NA ZÁZVORCE\" !!!!! Přeji všem příjemné prožití jarních chvil na našich zahrádkách a sadech... K. P o p p e r ze Zahrady Čech |
Autor: Ivan Dvořák ČZS | 2020-03-11 08:04:37 |
Pane Poppere a co paní či slečna Zuzana, Tom, Honza, Franta? Ti jsou též profláknutí? Myslíte si, že někdo ze zahradnictví Na Zázvorce zná pana Kožešníka? |
Autor: Petr | 2020-05-07 20:19:31 |
Já mám se zahradnictvím Na Zázvorce dobré zkušenosti. Tento týden mně přišly objednané kanadské borůvky a další rostliny. Na datum doručení jsem byl předem upozorněn a vše bylo ve výborném stavu. Tříleté i dvouleté borůvky byly velmi vzrostlé a s dobrým kořenovým balem. |
Pokud váš příspěvek s tímto tématem nesouvisí, pak zde, prosím, neodpovídejte.
Založte si nové téma v hlavním menu »
(Nejprve vyberte tematický okruh a v něm založte téma.)
Inzertní nabídky / poptávky vkládejte do sekce inzerce, z tohoto fóra budou odstraněny.
Existují různé způsoby stínění skleníku během vegetace – nátěry, zakrytí rákosovými rohožemi, maskovacími sítěmi nebo vnitřními závěsy. Výhodné je využití révy vinné. Pro menší skleníky postačí jedna sazenice (hlava) – rostoucí ve skleníku.